رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در شمال غرب تهران از دستگیری نگهبانی در دانشگاه امام صادق(ع) خبر داد که یکی از مدیران این دانشگاه را به قتل رسانده است. 

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ «ضرغام آذین» شامگاه یکشنبه گفت: ساعت ۲۰ امشب افرادی که در همسایگی دانشگاه زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس گرفته و وقوع یک قتل را اعلام کردند.  

وی افزود: تیم عملیات کلانتری در محل حاضر شد و در نتیجه ، تحقیقات مشخص شد که درگیری بین دو نفر از کارکنان دانشگاه رخ داده است.

این مقام انتظامی گفت: در یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل، علت آن را داشتن اختلاف مالی و کاری با مقتول بیان کرد.

سرهنگ آذین، متهم را نگهبان دانشگاه معرفی کرد و گفت که مقتول مدیر امور عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق(ع) بود که ظاهرا از مدت‌ها قبل با قاتل اختلاف مالی و کاری داشته است.

متهم به قتل در تشریح حادثه اظهارداشت: هنگامی که مسئول تدارکات، دانشگاه را ترک کرد و قصد رفتن به خانه را داشت، درگیری بین ما پیش آمد و با یک میلگرد به سر او ضربه زدم که این ضربه موجب مرگ او شد.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس یادآور شد: با توجه به اقرار متهم، پرونده برای رسیدگی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

کد خبر 477784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha