مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:تاکنون ۷۱۳ مورد تسهیلات احداثی شهری و روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده است که از این تعداد ۴۷۶ مورد با بانک عقد قرارداد کردند.

ساخت و ساز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی روند بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل فروردین ۹۸ که با حضور مدیرکل مدیریت بحران و معاونان در محل مدیریت بحران استان برگزار شد، از بررسی روند بازسازی مسکن‌های آسیب دیده از سیل فروردین ۹۸ خبر داد . 

او افزود: تسهیلاتی که به آسیب دیدگان ارائه می‌شود تسهیلات احداثی، تعمیری و معیشتی است که در شهرها و روستاها پرداخت می‌شود.  

رئیسی اضافه کرد: تا کنون ۷۱۳ مورد تسهیلات احداثی شهری و روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده است که از این تعداد ۴۷۶ مورد با بانک عقد قرارداد کردند.  

او ادامه داد: یک هزار و ۵۶۲ خانوار نیز برای تسهیلات تعمیری به بانک‌ها معرفی شدند که یک هزار و ۷۴ مورد با بانک عقد قرارداد داشتند.  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴۳ مورد نیز تسهیلات معیشتی به بانک‌های عامل معرفی شد که ۱۳۰ مورد آن عقد قرارداد کردند.  

او افزود: مجموع اعتبار تسهیلات ارائه شده به آسیب دیدگان سیل فروردین ۹۸ اعتباری بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال است.  

کد خبر 477465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha