مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
۰ نفر

فرماندار جاسک از توابع استان هرمزگان از محاصره ۴ روستای این شهرستان در سیلاب خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران از دیشب و طغیان بی‌سابقه رودخانه گابریک در جاسک، ۴ روستا در محاصره سیل بی‌سابقه قرار گرفته‌اند و ساکنان آنها به طور کامل تخلیه شده‌اند.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد رادمهر با بیان این که سد جگین در شمال جاسک هم سرریز شده است، افزود: حدود ۲۰ نفر از ساکنان یک روستا در محاصره شدید سیلاب قرار دارند و برای فرار از آن به طبقه بالای یک منزل مسکونی رفته‌اند.

رادمهر گفت: برای جابجایی و انتقال آنها از نیروهای تکاور ارتش درخواست کمک کرده‌ایم تا در صورت نیاز از بالگرد هم برای این منظور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بارش باران در بالادست شهرستان جاسک شدت بسیار زیادی داشته اما در شهر جاسک حدود ۸۰ میلی‌متر باران آمده است و مکان‌های امنی را برای مردم ساکن در روستاهای در معرض سیل تعیین کرده‌ایم که بتوانیم آنها را به سرعت اسکان دهیم.

فرماندار جاسک از تشکیل ستاد مدیریت بحران در فرمانداری جاسک خبر داد و گفت: یگان‌های مختلفی از ارتش و سپاه هم برای امدادرسانی به مردم اعلام آمادگی کرده‌اند که به سوی مناطق روستایی اعزام شده‌اند.

کد خبر 477391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    0 0
    وضعيت مدیریت در کشور خراب است. ربطی هم به دولت روحانی ندارد.