مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: محورهای فنوج - کتیج - رمشک/ فنوج  _ اسپکه در جنوب استان به‌دلیل بارش باران و طغیان رودخانه محلی محور فوق تا اطلاع بعدی بسته است.

راه‌

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، از سوی ستاد مدیریت بحران و برخی از فرمانداران محورهای ارتباطی دلگان به زهکلوت رودبار جنوب در استان کرمان و دلگان به بزمان و ایرانشهر و دلگان به جلگه و جلگه به چاه اسحاق و مخت به نیکشهر و نیکشهر به بنت نیز مسدود اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز از آماده باش ۱۲۶ تیم متشکل از ۶۱۴ نجاتگر این جمعیت هلال احمر در استان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان خاش چند تیم امدادی با حمایت و پشتیبانی فرمانداری در منطقه حضور دارند و خدمات امدادی به آسیب‌دیدگان ارائه می‌شود.

رسول راشکی افزود: در روستاهای توت‌آباد و کریم‌آباد قصرقند دو کمپ اسکان اضطراری مستقر شده است و برای شهرهای دیگر نیز مساجد و مدارس مهیای آسیب‌دیدگان ناشی از بارش‌های تند و سیلابی خواهند بود.

وی گفت: بیشترین سطح عملیات نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از روز قبل تاکنون در زاهدان، کنارک، فنوج و سرباز گزارش شده‌است.

کد خبر 477171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha