چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

کالدرون نرم شد و در این صورت او قرارداد جدیدی تا پایان فصل منعقد می‌کند؛ قراردادی با همان ارزش مالی سابق و بدون اینکه افزایش داشته باشد.

گابريل كالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که هیچکدام از شرایط گابریل کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس محقق نشده بود، این مربی اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش با سرخپوشان کرد و در حال حاضر رسما سرمربی پرسپولیس نیست. با این وجود ظاهرا اعلام آمادگی افشین پیروانی برای کناره‌گیری و نیز غیبت او در جلسه تمرینی امروز چهارشنبه، در کنار واریز باقی‌مانده قسط اول قرارداد این مربی باعث شده احتمال بازگشت او به ایران تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار همشهری آنلاین، کالدرون به زودی جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس (احتمالا در ترکیه) خواهد داشت تا در صورت تفاهم به تیم برگردد. در این صورت او قرارداد جدیدی تا پایان فصل منعقد می‌کند؛ قراردادی با همان ارزش مالی سابق و بدون اینکه افزایش داشته باشد.

نکته آخر اینکه گویا حفظ کالدرون خط قرمز ترسیم‌شده از سوی وزارت ورزش برای محمدحسن انصاری‌فرد به حساب می‌آید و این مساله در عبور او از دوست قدیمی‌اش یعنی افشین پیروانی بی‌تاثیر نبوده است.

کد خبر 476854

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha