معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان از ابلاغ کمک بلاعوض پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کشاورزان خسارت دیده سیل فروردین ماه امسال استان خبر داد.

سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، بهمن علیزاده چهارشنبه هجدهم دی اظهار کرد: با توجه به ثبت نام دو هزار و ۲۵۲ کشاورز خسارت دیده از سیل اخیر در سامانه سجاد برای دریافت خسارت، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان سیل فروردین ماه امسال ابلاغ شده است.

وی گفت: از این میزان تاکنون دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است، همچنین یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون تومان نیز به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه تصریح کرد: با وجود معرفی هزار و ۵۱۵ نفر برای دریافت ۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان تسهیلات به بانک عامل، در مجموع کشاورزان ثبت کننده در سامانه سجاد ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۴۰ نفر از این افراد خسارت دیده بخش زراعی (خزانه برنج)، ۱۰۵ نفر خسارت دیده بخش دام، طیور و زنبور عسل، ۵ نفر خسارت دیده بخش پرورش ماهیان سرد آبی و گرمابی و ۲ نفر خسارت‌دیده بخش ایستگاه پمپاژ آب هستند.

کد خبر 476820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha