چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

پرویز مظلومی در شرایطی برای حضور دوباره در استقلال و ایستادن در کنار فرهاد مجیدی تلاش می کند که همکاری های آخر آنها تجربه ناموفقی بود. با توجه به این موضوع از طرف فرهاد تا کنون تمایلی برای همکاری با مظلومی دیده نشده است و او کار کردن با پیشکسوتانی چون فریبا و عبداللهی را ترجیح می دهد.

مجيدي مظلومي

همشهری آنلاین-پرویز مظلومی یکی از مهم ترین معماهای امروز استقلال است. پیشکسوت و سرمربی اسبق آبی ها که چند وقت پیش برای پذیرش سرمربیگری استقلال اعلام آمادگی کرده بود و یکبار هم از حضورش در استقلال با فرهاد مجیدی خبر داد، فعلا در شایعه و خبر هم جایی در این تیم ندارد. 

مظلومی در شرایطی هنوز برای کار کردن با سرمربی جوان استقلال  خودش را مشتاق و آماده نشان می دهد که ۲ همکاری آخر فرهاد و مظلومی با ناراحتی و دلخوری به پایان رسیده است. یکبار در لیگ یازدهم که مظلومی سرمربی مجیدی بود و شماره 7 در نیم فصل به بهانه مشکلات خانوادگی استقلال را ترک کرد و دست سرمربی وقت تیمش را در پوست گردو گذاشت.مرتبه بعدی هم  در پایان لیگ نوزدهم وقتی مظلومی رییس کمیته فنی و مجیدی سرمربی بودآنها باهم دچار مشکل شدند و  فایل صوتی  فرهاد علیه دخالت های پرویزخان در یارگیری  که حسابی خبر ساز شد هم یادگار آخرین همکاری این دونفر است!

در شرایطی که مظلومی برای بازگشت به استقلال با فرهاد آماده است، تمایلی از طرف سرمربی جدید آبی ها برای همکاری دوباره دیده نمی شود.  نفراتی چون بهتاش فریبا و نصر الله عبدالهی و حتی اصغر حاجیلو که برای سرپرستی یا مدیریت فنی از طرف فرهاد پیشنهاد شده اند،  اما برخلاف آنها مظلومی با وجود حضور در مراسم معارفه شاگردش با لبی خندان و ایستادن در کنار فرهاد، هنوز نامش برای پست های خالی استقلال مطرح نیست.

به نظر می رسد فرهاد تمایلی برای همکاری دوباره با مظلومی ندارد. نام مظلومی در بین گزینه های اصلی جانشینی استراماچونی هم نبود تا مشخص شود او در باشگاه و بین تصمیم گیرندگان اصلی استقلال هم حامیان چندانی ندارد. 

کد خبر 476790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha