همشهری‌آنلاین: رهبر یک فرقه روسی که از 6 ماه پیش در پناهگاهی منتظر پایان جهان هستند پس از انکه بخش اعظم پیروانش این پناهگاه را ترک کردند اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش رویترز از نیکولوسکوی (NIKOLSKOE) پیوتر کوزنیتسف (Pyotr Kuznetsov) رهبر این گروه چهارشنبه در حالی که به شدت از ناحیه سر مصدوم شده بود به بیمارستان انتقال یافت ولی توضیحی درباره علت زخمی شدنش ارائه نشد.
امروز یک مسئول محلی روس اعلام کرد، فرضیه اصلی که محققان در حال بررسی ان هستند خودکشی این فرد است.

A pipe runs into a hole that leads to the underground hideout of a doomsday cult outside the settlement of Nikolskoye in the Penza region

A rescue worker stands at the entrance to an underground hideout where some members of a doomsday cult emerged after a six months stay

در 6 روز اخیر بیست و چهار تن از اعضای این گروه که از ماه اکتبر در پناهگاهی زیرزمینی در منطقه پینزا (Penza) منتظر پایان جهان بودند این پناهگاه را ترک کرده‌اند. آب شدن برف‌ها و بارش باران موجب شده است بخشی از دیوارهای این پناهگاه فرو ریزد.
به گفته یک مسئول منطقه‌ای روس، همچنان یازده تن از اعضای این گروه در پناهگاه به سر می‌برند و حاضر به سخن گفتن با مسئولانی نیستند که تلاش می‌کنند انها را متقاعد به خروج از پناهگاه کنند.

این مسئول افزود.. این افراد قسم خورده‌اند که حرف نزنند، همه انها افراد بالغ هستند و به انها در خصوص احتمال فروریختن دیوارها و به خطر افتادن جانشان هشدار داده شده است.
کوزنیتسف با این بهانه که خدا ماموریت‌های دیگری به او واگذار کرده است از پیوستن به هوادارانش در داخل پناهگاه خودداری کرد.

او به دستور دادگاه تحت روان درمانی قرار گرفته بود

کد خبر 47674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز