مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با اعلام افزایش تعداد جان‌باختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به ۵۸ نفر، از ترخیص ۱۸۰ تن از مصدومان این حادثه از بیمارستان خبر داد.

کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد صابری گفت: آمار قطعی مصدومان ۲۱۲ نفر است که ۱۸۰ نفر از آنها از بیمارستان مرخص شده‌اند و در حال حاضر ۳۲ نفر هم در بیمارستان‌های شهید باهنر، افضلی‌پور، سیدالشهدا و فاطمه‌ زهرا(س) کرمان بستری هستند و مراحل درمان خود را سپری می‌کنند. ۱۰ نفر از مصدومان به دلیل جراحی و نیاز به خدمات ویژه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که با بهتر شدن شرایط به بخش‌های دیگر منتقل خواهند شد.

صابری درباره جانباختگان هم گفت: با فوت ۲ نفر دیگر از مصدومان حادثه دیروز مراسم تشییع سردار سلیمانی، آمار جانباختگان این حادثه به ۵۸ نفر رسید.

وی اظهار کرد: پیکرهای تمامی جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی تحویل پزشکی قانونی شده که پس از طی مراحل رسمی و اداری تحویل بستگان و خانواده‌هایشان می‌شود.

آیین تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و هم‌رزمش حسین جعفری‌پور صبح دیروز سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، تعدادی از وزرا، هیأتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در شهر کرمان انجام شد. در حین برگزاری مراسم تعدادی از تشییع‌کنندگان بر اثر ازدحام و فشار جمعیت در ابتدای خیابان شریعتی کرمان جان باختند یا مصدوم شدند. به همین دلیل خاکسپاری شهید سپهبد سلیمانی به تعویق افتاد و ساعاتی دیرتر انجام شد. در نهایت پیکرهای سردار شهید سپهبد سلیمانی و سردار پورجعفری بامداد چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

کد خبر 476711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha