نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش دقیق از حادثه تلخ جانباختگان و مصدومان تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

تشییع سردار سلیمانی در کرمان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه عیادت از حادثه‌دیگان مراسم تشیع شهدای جبهه مقاومت در کرمان عنوان کرد: این حادثه تلخ و ناراحت کننده بود که غم مردم ما را مضاعف کرد.  

وی با تسلیت این مصیبت وارده به خانواده‌های جانباختگان، برای این خانواده‌های داغدار از خداوند طلب صبر و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبود و سلامتی کرد و گفت: روز گذشته شخصا به همراه امام جمعه کرمان بعد از تمام مراسم سخنرانی میدان آزادی قرار شد در مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور یابیم که در ابتدای خیابان شریعتی با موجی از جمعیت مواجه شدیم که تعدادی بر زمین افتاده بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرایطی را که از نزدیک شاهد بودیم نشان‌دهنده این بود که هماهنگی لازم برای تردد مسیر عبور انجام نشده و بخشی به دلیل بستن کوچه‌های منتهی به شریعتی و بخشی نحوه تنظیم برنامه‌ای که شروع مرکز در میدان آزادی بود و حرکت معکوسی که جمعیت به سمت میدان می‌آمدند و خارج شوند که صحنه‌های دلخراشی را به چشم خودمان دیدیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: در کنار جمعیت عظیمی که پیش‌بینی می‌شد به کرمان بیایند با توجه به استقبال‌هایی در استان‌های دیگر شاهد بودیم، انتطار میرفت مدیران استان بر اساس حجم اطلاع‌رسانی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.  

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از مراسم تشیع پیکر شهدای جبهه مقاومت در نامه از وزیر کشور درخواست کردیم استان‌های معین را به کمک کرمان برای مباحث امنیتی و نظم بخشی و تجهیز امکانات بفرستند و انتظار بود وزیر کشور اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که موضوع را به جد پیگیر هستیم، افزود: با خانواده قربانیان دیدار خواهیم داشت، اما مطالبه جدی مردم است که موضوع دقیق مشخص شود و از استاندار و اعضای شورای تامین استان درخواست کردیم موضوع را دقیق و کامل به ما و مردم گزارش دهند که اگر کوتاهی و قصوری بوده پیگیری شود و اجتناب از این اتفاقات تلخ داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفته آینده در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور جلسه‌ای برای بررسی ابعاد این حادثه خواهیم داشت و گزارش آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.  

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: با پیگیری و بررسی ابعاد موضوع و در صورت قصور با این موضوع براساس ضوابط و مقررات پیگیری مباحث انجام شود.

کد خبر 476610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha