بعد از اعلام تعویق زمان تدفین پیکر شهیدان سلیمانی و پور جعفری به علت ازدحام جمعیت در گلزار شهدای کرمان و احتمال بروز اتفاقی برای مردم در این محل، لحظاتی پیش پیکر این شهیدان برای خاکسپاری وارد گلزار شهدای کرمان شد و تا دقایقی دیگر به خاک سپرده خواهند شد.

تکذیب حادثه تروریستی در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان درباره پست اینستاگرامی قالیباف درباره آنچه که در کفن حاج قاسم با پیکر ایشان دفن خواهد شد به ایسنا گفت: بنده خبر از عبای مقام معظم رهبری ندارم اما از روز گذشته تربت کربلا، خشت از کربلا و انگشتری از حاج قاسم سلیمانی که با آن نماز شب را می خواند در اختیار بنده قرار داده اند تا در کفن این شهیدان قرار دهیم.

احمد گروهی درباره محل خاکسپاری شهید سلیمانی نیز گفت: طبق وصیتنامه ایشان، در کنار مزار شهید یوسف الهی به خاک سپرده خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون از کل ۲۱۲ نفر مصدوم اعزامی به بیمارستان های دولتی و خصوصی کرمان در حادثه مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، ۶۷ نفر همچنان در بخش های مختلف بستری هستند.

دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر فدائی استاندار کرمان دقایقی قبل در دفتر استانداری کرمان با یکدیگر دیدار کردند و طرفین با تجلیل از رشادت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر رسیدگی به امور آسیب دیدگان حادثه امروز تاکید کردند.

کد خبر 476453

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha