سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

فرماندار ویژه خرمشهر مدارس و اداره‌های این شهرستان را در روز سه‌شنبه ۱۷ دیماه تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس فارس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمد حیدری با اعلام این تعطیلیگفت: با توجه به درخواست عموم مردم انقلابی، روحانیت، شیوخ و سران طوایف و عشایر غیور و دیگر قشرهای ولایتمدار شهرستان خرمشهر به منظور برگزاری پرشور آیین تشییع و بدرقه مجاهد شهید ابومهدی المهندس مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر، استان خوزستان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اورژانس تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر، وی از اقشار مختلف و مردم شهیدپرور شهرستان خرمشهر دعوت کرد در آیین تشییع و بدرقه نایب رییس بسیج مردمی عراق مجاهد شهید ابومهدی المهندس همرزم سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بهم رسانند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پیکر شهیدان حمله جنایتکارانه بامداد جمعه آمریکای جنایتکار به خودرو آنها، پس از تشییع در کاظمین، کربلا و نجف، به ایران منتقل شد، و آیین تشییع و وداع با آنها در خوزستان، مشهد الرضا و تهران برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمانش  نماز میت اقامه کردند و سپس پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع تا به قم انتقال یابد.

سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد: پیکر شهید «ابومهدی المهندس» به همراه یکی از شهدای الحشد الشعبی برای انجام آزمایش «DNA» به ایران منتقل شده است.

پیکرمطهر شهید ابومهدی المهندس قرار است برای خاکسپاری در وادی السلام به نجف اشرف برگردانده شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت و چند همرز آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود که در پی این اقدام تروریستی آمریکا، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

کد خبر 476199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha