خبرگزاری AFP در یک خبر فوری اعلام کرد، بنا بر یک نامه رسمی از ارتش آمریکا به عراق، آمریکا برای خروج از این کشور آماده می‌شود.

پارلمان عراق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گفته می‌شود ارتش آمریکا طی ارسال نامه‌ای به‌طور رسمی به عراق اعلام کرده است که مقدمات خروج نیروهایش از این کشور را آماده می‌کند.

پارلمان عراق دیروز طرح خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را به تصویب رساند که با واکنش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مواجه شد. وی در پی تصویب این طرح، عراق را به اعمال تحریم و دریافت غرامت تهدید کرد.

اکنون گفته می‌شود "ویلیام سیلی" فرماندهی نیروهای مارینز آمریکا در نامه‌ای رسمی به "عبدالامیر یارالله" فرمانده عملیات مشترک عراق، اعلام کرده است که برای خروج نیروهایش از عراق آماده می‌شود و روند خروجی امن را از این کشور در پیش خواهد گرفت.

کد خبر 476177

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    6 0
    وجود امریکا در عراق نامشروع است و اشغالگر محسوب می شوند. هر لحظه در خطر هستند دیگه به هیچ وجه امنیت ندارند. راه عاقلانه این است که هرچه زودتر از عراق فرار کنند و وبه طور کلی از منطقه خاورمیانه فرار کنند تا در امان باشند.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    9 0
    در کجای دنیا یک سفارتخانه ۴۲ هکتار است و۱۶ هزار کارمند دارد. واقعا ببینید چقدر این امریکایی ها از خود راضی هستند و همه کارهایشان غیر عرف بین المللی است. حتی فرودگاه هم دارد. این یک نوع اشعالگریست. دیگه ملت عراق تحمل شما را ندارد و هر چه زودتر گورتان را گم کنید.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    15 2
    به زور وقلدری سر زمین ملت عراق را اشغال کرده اند و ۴۲ هکتار مساحت زمین را سفارتخانه نه، جاسوس خانه کرده اند. حالا که ملت عراق آنها را اخراج می کنند، می گویند باید خسارت جاسوس خانه امریکا را ملت عراق بدهد. به چه اجازه این همه زمین و ملک ملت عراق را تصاحب کرده اید. کی به شما چنین اجازه ای داده یک سفارتخانه حداکثر ۵۰۰ متر مریع لازم دارد ۴۲ هکتار واقعا خنده آورست وتعجب برانگیز.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    4 1
    خداوندعظتی به این شهید(سپهبدحاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه داده که پس ازترک دنیادشمن راخاروذلیل کرده روحت شادوعلودرجات خداوندبهت عطافرماید
  • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    برود و گورشو گم کند... آمریکای جنایتکار و منافق..