معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان مناطق سیل‌زده لرستان تخصیص یافت و به زودی پرداخت می‌شود.

درمان

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس پزشکی دوشنبه ۱۶ دی بیان کرد: این میزان اعتبار جهت رفع مشکلات بهداشتی مناطق سیل‌زده استان در بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته است. همچنیندر راستای تجهیز و به روز رسانی خدمات درمانی در این استان مجوز خرید چهار دستگاه دیالیز برای شبکه بهداشت و درمان سپید دشت با توجه به حضور متخصص داخلی در این شبکه صادر شده است.

وی اظهار کرد: تجهیزات بخش پیوند مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر در ۲ بخش ۵۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شود و ۱۰ درصد مطالبات کموتراپی مرکز آموزشی شهید رحیمی، ۱۰ درصد کموتراپی بیمارستان آیت الله بروجردی، و ۱۰ درصد مرکز روان پزشکی مهر خرم آباد که تاکنون پرداخت نشده و مابه التفاوت ابتدای سال تاکنون به زودی به استان پرداخت می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: یک پزشک فوق تخصص غدد بزرگسال علاوه بر ۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص توزیع شده در سطح استان به زودی مشغول خدمت می شود. «سی تی اسکن» بیمارستان عشایر خرم آباد نیز با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان خریداری شد.

پزشکی  گفت: ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه «ام آر آی» بیمارستان بروجرد هزینه شده و ۹ میلیارد تومان برای خرید «سی تی آنژیو» بیمارستان شهید مدنی خرم آباد نیاز است که امیدواریم بانک‌ها در این رابطه تسهیلات لازم را پرداخت کنند.

کد خبر 476020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha