مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: پوشش اجباری بیمه سلامت از نیمه آبان ماه در استان کلید خورد، در استان همدان ۶۳۲۰ نفر برای استفاده از پوشش خدمات بیمه اجباری سلامت ثبت‌نام کردند.

بیمه سلامت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سعید فرجی اظهار کرد: تابستان امسال آیین‌نامه پوشش اجباری بیمه سلامت توسط هیئت دولت تصویب و در مهر و آبان مقدمات آن فراهم شد و از نیمه‌های آبان اجرایی و ثبت‌نام از متقاضیان بیمه سلامت انجام شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه و در راستای هدفمندی یارانه‌ها قرار است از مراجعه‌کنندگان بیمه اجباری سلامت آزمون وسع برگزار شود و بر اساس این ارزیابی به‌صورت رایگان، پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و یا پرداخت کامل حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: در این آیین‌نامه آمده است افرادی که در دهک‌های یک، دو و سه قرار دارند به‌صورت رایگان و دهک چهار با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و دهک‌های پنج تا هفت نیز با پرداخت حق بیمه کامل تحت پوشش بیمه اجباری سلامت قرار بگیرند.

فرجی یادآور شد: در استان همدان از ۶۳۲۰ مراجعه‌کننده پوشش بیمه اجباری سلامت ۱۷۰ نفر با پرداخت کامل حق بیمه و ۲۴۰ نفر با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه تحت پوشش بیمه اجباری سلامت قرار گرفتند.

وی با اشاره به این‌که نتیجه آزمون وسع ۵۲۰۰ نفر هنوز اعلام نشده است، ادامه داد: در استان همدان ۳۷۰ نفر بر اساس ارزیابی صورت گرفته در آزمون وسع به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه اجباری سلامت قرار گرفتند.

کد خبر 476008

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha