پاتریشیا آرکت، بازیگر هالیوود هنگام گرفتن جایزه گلدن گلوب، آمریکا را کشوری «در آستانه جنگ» خواند و از حضار خواست «از همه بخواهند و التماس کنند تا در انتخابات سال ۲۰۲۰ رای دهند.»

patricia arquette

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، آرکت در هنگام گرفتن جایزه کره طلایی یا گلدن گلوب برای سریال کوتاه  The Act' گفت: «من بسیار سپاسگزارم که در اینجا هستم و این جایزه را جشن می‌گیرم، اما می‌دانم که امشب ۵ ژانویه ۲۰۲۰، شبی نیست که بعدها به آن برگردیم. در کتاب‌های تاریخ کشوری در آستانه جنگ خواهند دید. ایالات متحده آمریکا، رئیس‌جمهوری که تهدید می‌کند ۵۲ بمب از جمله به مکان‌های فرهنگی بزند. جوانان در سفرشان به سراسر دنیا جانشان به خطر می‌افتد. مردم نمی‌دانند آیا بمب‌ها بر سر کودکانشان خواهد افتاد یا نه و قاره استرالیا در آتش است.»

اظهارات آرکت در هنگامی بیان می‌شود که آمریکا پس از حمله هوایی برای ترور سردار قاسم سلیمانی نیروهای بیشتری را به خاورمیانه می‌فرستد. ترامپ یکشنبه شب ۱۵ دی دوباره تهدیدش را درباره هدف قرار دادن مکان‌های فرهنگی در ایران تکرار کرد.

آرکت یکشنبه شب در مراسم گلدن گلوب افزود:‌ «بنابراین از آنجایی من بسیار عاشق بچه‌هایم هستم، از همه‌مان می‌خواهم دنیای بهتری به آنها بدهیم. بخاطر بچه‌هایمان و بچه‌های آنها ما مجبوریم در ۲۰۲۰ رای دهیم و ما باید از هر کسی که می‌شناسیم بخواهیم در سال ۲۰۲۰ رای دهد.»

آرکت همیشه از منتقدان ترامپ بوده است و سال پیش هم در مراسم جوایز «اسکرین اکتورز گیلد آمریکا» از رابرت مولر، بازرس ویژه که در حال تحقیق درباره دونالد ترامپ بود، و « از هر کسی که برای تضمین حاکمیت ما بر ایالات متحده آمریکا کار می‌کند» تشکر کرد.

کد خبر 475880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha