سردار قاسم سلیمانی را همه دوست داشتند؛ اصولگرا و اصلاح‌طلب، هنرمندان، ورزشکاران و... و او را نماد اقتدار ایران زمین می‌دانستند. خبر شهادت او در اندک زمانی ایران و جهان را فرا گرفت و قلب حق‌طلبان و مبارزان راه عدالتخواهی را اندوهگین کرد.

پزوهشگر

 این محبوبیت برای یک فرد نظامی کمی عجیب به نظر می‌رسد. سلیمانی از جان برای امنیت ملت ایران مایه گذاشت و مردانه ایستاد تا کوچک‌ترین تهدیدی متوجه کشور نشود و امنیت ملی کشور مدیون سلیمانی بود.

اگر در فضای مجازی هم نگاه کنید، این محبوبیت را می‌بینید. کسانی برای او پست گذاشته‌اند که شاید انتقادهایی هم بر عملکرد برخی مسئولان داشته باشند، اما قاسم سلیمانی را دوست داشتند. شهادت او در این مقطع حساس موجب وحدت ملت ایران در مقابل دشمنان شد. او کسی بود که به داستان داعش خاتمه داد. داعش آمده بود تا ریشه ایران و شیعه را بزند، اما سردار شجاع ایرانی به خوبی جلو آنها ایستاد و اجازه نداد ‌ تروریست‌های داعش خراشی بر پیکر ایران بیندازند.

سلیمانی طومار داعش را در منطقه پیچید و دست آنها را از عراق و سوریه کوتاه کرد. بی‌شک زندگی سراسر مجاهدت و رشادت سلیمانی را جز لباس گلگون شهادت نمی‌توانست زینت ببخشد و این لباس بر قامت سردار دل‌ها چقدر زیبنده است. فرمانده رشید ایران زمین با شهادت خود آخرین ضربه را بر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار وارد کرد و آن انداختن تشت رسوایی آمریکا بود که صدایش عالم را فرا گرفت.

دولت آمریکا رسماً مسئولیت این‌ ترور را برعهده گرفت تا جهان بداند که آمریکا مظهر تروریستم و بدتر از آن‌ تروریستم دولتی است. این لکه ننگ از چهره کریه آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد. آنچه مسلم است، انتقام سختی است که به دست غیورمردان میهن گرفته خواهد شد. او خیلی‌ها را عاشق خود کرده و ایران سیاهپوش این سردار دوستداشتنی است که به نظر می‌رسد تا سال‌ها هیچ‌کس نتواند جای او را در قلب ایرانی‌ها پر کند.

کد خبر 475748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha