مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌اردبیل گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان‌اردبیل برای بازگشایی مسیر و برف‌روبی در گردنه‌ها مستقر هستند.  

راهداری اردبیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، علی رحمتی پیش از یکشنبه ۱۵ دی در بازدید از عملیات برف‌روبی گردنه صائین در استان‌اردبیل عنوان کرد: با استقرار ۱۱۰ اکیپ راهداری عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرها در گردنه‌های استان انجام می‌پذیرد.  

وی افزود: بارش برف از عصر شنبه در نقاط مختلف اردبیل آغاز شده و در حال حاضر نیز در محورهای اردبیل به مشگین‌شهر شاهد بارش برف هستیم؛ همچنین کولاک برف نیز در برخی از محورهای خلخال - اسالم و شهرستان نیر به سراب گزارش شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از در نظر گرفتن بیش از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلان سبک و سنگین برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها خبر داد و ادامه داد: بیش از ۴۳۰ نفر از نیروهای راهداری نیز در تلاش برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها هستند.  

رحمتی افزود: برخورداری از زنجیرچرخ در ترددهای بین شهری لازم بوده و از عموم همشهریان و مسافران تقاضامندیم تا پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های ارتباطی تماس گرفته و از آخرین وضعیت محورها مطلع شوند.  

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن بدون مشکل و با در نظر گرفتن نکات ایمنی در جریان است.  

کد خبر 475645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha