مشاور فرهنگی رئیس جمهور به رجزخوانی رئیس جمهور آمریکا درباره حمله به ۵۲ سایت ایرانی در توئیتر پاسخ داد.

حسام‌الدین آشنا

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ با رجز خوانی علیه کشور و با اشاره به وعده مقامات کشورمان برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی در رشته توئیتی نوشت: ایران با جسارت زیاد درباره حمله به منافع آمریکا سخن می‌گوید، اگر ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکایی حمله کند ۵۲ سایت ایرانی - به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گروگان گرفته شدند - هدف قرار می‌گیرند.

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور، در پاسخ به ترامپ در توئیتر نوشت: ‏فقط برای یادآوری: ‏آن ۵۲ نفر که سالم به وطنشان بازگشتند، اما زمان‌بندی بازگشتشان رئیس‌جمهور کارتر را تک‌دوره‌ای کرد. ‏اما اگر قرار باشد به گذشته بازگردیم و بنا بر شمردن باشد؛ داغ ۲۹۰ جان‌باخته پرواز ir۶۵۵  عمیق‌تر، بیشتر و تازه‌تر است. ‏بلاهای غیبی و اهداف عینی هم در منطقه و جهان فراوانند.

همچنین آشنا در توئیتی دیگر با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: شهادت مظلومانه‌اش عراق را بیدار و پیکر پاره پاره‌اش کاظمین و نجف و کربلا را یک‌پارچه کرده است. ایران به احترام سردار آسمانی خود به پا خواسته و جانیان را جان به لب خواهد ساخت. صفا و صداقتش کدورت‌ها و تلخی‌ها را زدوده و زخم‌ها را التیام خواهد بخشید. نامش بلند باد!

آشنا این توئیت را با هشتگ سلیمان ایران منتشر کرده است. 

کد خبر 475624

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha