معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان، از راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا برای مددجویان خبر داد.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خالد سیار، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فناوری به منظور کمک به ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه کارآفرینی برای مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.  

وی معرفی و شناسایی خیران فناوری را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: به دنبال بهره مندی از ظرفیت‌های موجود دو نهاد در جهت تقویت روحیه کار و خوداتکایی و بازاریابی برای محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد هستیم.  

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار با همکاری طرفین و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان با تسهیلات اعطایی کمیته امداد از دیگر برنامه‌های این همکاری مشترک است.  

وی گفت: با اجرای این تفاهم نامه دانش آوزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد از تجهیزات و امکانات مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در جهت شکوفایی استعدادها بهره مند می‌شوند.  

سیار، کمک مشاوره‌ای برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی دانشجویان تحت حمایت فارغ التحصیل را از دیگر برنامه‌های طرفین عنوان کرد و افزود: دوره‌های آموزشی کارآفرینی، ایده پردازی، تولید محصول، تجاری سازی و بازاریابی برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.  

کد خبر 475582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha