مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: همسر سردار شهید تاکید داشتند که طبق وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی، ایشان را در کنار مزار شهید یوسف‌الهی دفن کنیم و براساس همین وصیت نامه روی سنگ مزارشان نیز صرفا عنوان سرباز نوشته شود و ما نیز طبق همین وصیت نامه عمل خواهیم کرد.

سردار سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد گروهی در خصوص انتشار تصویری از وصیت‌نامه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی گفت: هم اکنون با خانواده ایشان صحبت کردم و آنها این بخش از وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی درباره محل مزار ایشان و سنگ قبرشان را تایید کردند.

وی ادامه داد: همسر سردار شهید تاکید داشتند که طبق وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی، ایشان را در کنار مزار شهید یوسف‌الهی دفن کنیم و براساس همین وصیت نامه روی سنگ مزارشان نیز صرفا عنوان سرباز نوشته شود و ما نیز طبق همین وصیت نامه عمل خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به وصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: حتی وصیت‌نامه ایشان نیز برای ما درس عبرتی است. وقتی ایشان می‌گویند که روی سنگ قبرم بنویسید سرباز و نه عبارت های عنوان دار، می‌خواهند بیاموزیم که عناوین و انتصاب‌ها هیچ ارزشی ندارند.

کد خبر 475525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha