جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی ۹۲ باب خانه در نقاط آلوده اطراف میدان امام حسین (ع) خبر داد.

خانه تيمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده، پاتوق‌های محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری، در جمع خبرنگاران گفت: ۹۲ باب خانه در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) شناسایی و پاکسازی شدند.

وی بیان داشت: در این طرح ۱۷۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۵۲ خرده‌فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تعدادی از منازل در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند و موجب ناامنی این منطقه شده بودند که با اجرای این طرح در پاسخ به در خواست مطالبات مردمی انجام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخی از این منازل قابل ساماندهی است، تصریح کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند، پلمب شده و تعدادی از مالکان نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمدزایی، یک اتاق را به ۱۰ الی ۱۵ نفر اجاره می‌دادند و شبی ۱۵ هزار تومان می‌گرفتند، ادامه داد: وضعیت بهداشتی این مناطق ضعیف بوده و مالکان بدون اینکه امکانات بهداشتی و رفاهی برای مستاجران تهیه کنند، اتاق‌هایی در اختیار آنها قرار می‌دادند.

کد خبر 475401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha