با توجه به اینکه پاتوسی قرارداد دارد در بهترین حالت خرید او بیش از 500هزار دلار هزینه روی دست باشگاه می گذارد.

پاتوسی

همشهری آنلاین- روبینیو ستاره سابق فوتبال برزیل که در 35سالگی و در آستانه بازنشستگی از فوتبال قرار دارد نامش برای استقلال مطرح شد،اما باشگاه این خرید را تکذیب کرد. بعدا مشخص شد که ستاره اسبق رئال مادرید و میلان در لیست دی بیاسی مربی ایتالیایی که یکی از گزینه های هیات مدیره برای جانشینی استراماچونی بوده قرار داشته است.
حالا خبر می رسد با توجه به نیاز استقلال به خرید در پست روبینیو برزیلی یعنی مهاجم دوم و قیمت پایین این بازیکن 35ساله و برد تبلیغاتی برای باشگاه دارد قرار است در جلسه ای که امروز برگزار می شود خرید روبینیو به بحث گذاشته شود.
با توجه به اینکه پاتوسی قرارداد دارد و در بهترین حالت خرید او بیش از 500هزار دلار هزینه روی دست باشگاه می گذارد،روبینیو خرید ارزان تری و پر سر و صدا تری برای استقلال است. گفته می شود با مبلغی در حدود 400هزار دلار برای یک فصل می شود روبینیو را خرید. از طرف دیگر جذب او برای نیم فصل حدود 200 هزار دلار هزینه دارد.
 
روبینیو چون از باشگاه باشاک شهیر ترکیه 3ماه است حقوق نگرفته مشکلی برای جدا شدن از این تیم ترکیه ای ندارد.
در یک سال اخیر او 12 بازی برای باشاک شهیر انجام داده و در مجموع 604 دقیقه در رقابت های مختلف به میدان رفته است که موفق به گلزنی با دادن پاس گل نشده است.
روبینوی 35ساله علاوه بر مهاجم دوم،توانایی و سابقه بازی در پست مهاجم نوک و بال چپ را هم را دارد.
ارزش او در ترانسفر مارکت 750 هزار دلار تعیین شده که ارزان‌تر از پاتوسی یک میلیون دلاری و 27 ساله است. با این حال گزینه فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال هافبک سابق آبی‌هاست.

کد خبر 475394

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha