فرهاد مجیدی که پیش‌تر اعلام کرده بود به احترام هواداران روی صندلی سرمربی‌گری استقلال نمی‌نشیند، جانشین سرمربی ایتالیایی آبی‌های تهران شد.

فرهاد مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری تسنیم در شرایطی خبر سرمربی شدن مجیدی را منتشر کرده که گفته می‌شود جز او چند گزینه داخلی و خارجی دیگر برای پر کردن جای خالی آندریا استراماچونی هستند؛ از جمله محمد تقوی که روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود از کمک به استقلال دریغ نمی‌کند و از همه هواداران خواسته بود از هر که سرمربی استقلال شد حمایت کنند.

مجیدی حدود ۱۰ روز پیش هم می‌توانست نفر اول گروه فنی استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ برتر باشد اما با نوشتن متنی حماسی تهران را به مقصد پاریس ترک کرد. سرگروه پیشین آبی‌های پایتخت زودتر از آنچه تصور می‌شد به ایران بازگشت تا پس از منتفی شدن حضور دوباره استراماچونی، گزینه اول و آخر هیات مدیره استقلال برای سرمربی شدن باشد.

 فرهاد در چند بازی آخر فصل گذشته لیگ برتر هم جانشین وینفرد شفر شده و آبی‌های تهران را هدایت کرده بود.

  • دستیاران مجیدی معرفی شدند

پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، دستیاران او هم معرفی شدند. مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد. 

با کناره‌گیری میرشاد ماجدی، عبدالرضا موسوی (مدیر عامل هواپیمایی زاگرس و مدیر پیشین باشگاه‌های صبا و استقلال خوزستان) عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال شد. اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، امیرحسین فتحی و کامران منزوی اعضای هیات مدیره هستند و خلیل‌زاده تا پایان فصل سرپرست باقی می‌ماند.

کد خبر 474925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha