«آرمان عبدالعالی» پسر ۲۳ ساله‌ای که ۶ سال پیش به اتهام قتل دوستش «غزاله» به زندان افتاده بود و قرار بود حکم اعدامش ساعت ۵ صبح امروز ۱۱ دی اجرا شود، ناگهان از پای چوبه دار نجات یافت و خبر رسید که حکمش به مدت ۳۰ روز متوقف شده است.

غزاله - آرمان

به گزارش همشهری آنلاین، ابتدا همگان تصور کردند که خانواده غزاله با گذشت خود موجب توقف حکم اعدام آرمان شده‌اند، اما سپس مشخص شد که علاوه بر این، دو قاضی از سه قاضی پرونده آرمان و غزاله نیز دچار شک شدند که آیا این قتل عمدی بوده است؟

هیچ کس نمی‌دانست آن شب بین غزاله و آرمان چه گذشت. دو نوجوان ساعاتی با همدیگر خلوت کردند ولی پس از آن شب، هیچ کس دیگر غزاله را ندید. آرمان در اعترافات اولیه که نزد کارآگاهان دایره ویژه قتل داشت، گفت که چطور با میله بارفیکس به سر غزاله کوبیده، جسد او را در چمدان گذاشته و در سطل زباله انداخته است. اما پس از مدتی که مقابل سه قاضی عالیرتبه دادگاه کیفری یک قرار گرفت، تمام حرف‌هایش را پس گرفت و گفت قتل کار او نبوده است. حالا پس از ۶ سال هنوز نه جسدی پیدا شده و نه مشخص شده که آیا غزاله واقعا به قتل رسیده است.

خبرآنلاین در این زمینه نوشت: یکی از قضات پرونده در مصاحبه‌ای گفته از جمله مواردی که وکیل متهم ارائه کرده است، «برگه‌ای از دانشگاه غزاله بود که صرف‌نظر از صحت آن، نشان می‌داد که مقتول مرخصی تحصیلی گرفته است.»

علاوه بر این گفته شده که دفترچه بیمه او هم تمدید شده بود. حالا شاید تمدید دفترچه بیمه را فرد دیگری بتواند انجام دهد، اما مرخصی تحصیلی را فقط خود فرد باید بگیرد. اینها تردید ایجاد کرد که نکند مقتول زنده باشد.

کد خبر 474861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حنانه IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    30 27
    خیلی عجیبه که بدون جسد حکم به اعدام جوانی می دهند اگر طرف زنده بود جان فرد اعدام شده را چه جور بر می گردانند
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
      9 2
      فرزند خودتم بود همینو میگفتی؟
  • US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    34 11
    اين يك قاتل حرفه اي هستش خوب قانون را دور ميزنند دختر را كشته و بعدش جسد را معدوم كرده
  • نهال IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    12 3
    واقعا قضاوت سخته .از طرفی جسدی نیست ،از کجا معلوم یه سناریو نباشه زمانی که اون دختر مرخصی تحصیلی گرفته .از طرفی هم مگه میشه ۶ سال ناپدید موند به احتمال زیاد اون دختربی نوا یا سوخته شده یا دفن
  • dawood IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    9 1
    سلبریتی ها برای اخذ ویزای کاندا و امریکا نیاز به رزومه قوی دارند مخصوصاً ضدیت با حکم اعدام. خانواده مقتول باید بدانند که سلام گرگ بی طمع نیست و اینها از غزاله پلی برای مهاجرت خود می سازند.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    9 2
    هم تمدید دفترچه و هم مرخصی تحصیلی می تواند به درخواست خانواده دختر بوده باشد به امید آنکه شاید یک در میلیون احتمال دخترشان زنده باشد و قاتل او را نکشته باشد. حتی مرخصی تحصیلی را دوستان و حتی خود دانشگاه محل تحصیل می توانند تکمیل کرده باشد
  • محمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    8 3
    آرمان همه چیز و در مورد مفقود شدن جسد دختر می داند ۶ سال همه رو سر کار گذاشته
  • نازی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    13 4
    واقعا قضاوت کردن حکم دادن سخته این جوان چه دلیلی داشت عشقش وبکشه حادثه خبرنمیکنه همیشه هست همین حوالی نزدیک من یا شما ولی حلقه گم شده داستان یا تراژدی یا یک رابطه. این است که هیچ دانشگاهی به درخواست خانواده فرد گم شده مرخصی تحصیلی برای فردی مفقودالاثر صادر نمیکنه و هیچ اداره بیمه ای تا لاشه دفترچه قدیمی رو نگیره و صفحه اول آن را نکند و همچنین شناسنامه دختر بالای 15سال را نگاه نکند تمدید اعتبار نمیکند. درصورتی که مادر غزاله ادعا می‌کنه غزاله به مطب دکتر رفته و اون زمان دفترچه بیمه اعتبار داشته است و سپس چندماه بعد از اعتبار ساقط وسپس دوباره تمدید اعتبار شده است. من وکیل هستم باور نمي‌كنم در صورت مفقودالاثر بودن کسی این اتفاق ها افتاده باشد. درصورتی که مادر غزاله میگه بعداز فهمیدن مرگ غزاله رفتن درخواست مرخصی دادن ودفترچه بیمه تمدید شده به درخواست خانواده درصورتی که شناسنامه باطل شده به در هیچ چیز نمیخوره.
    • اكبر IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      2 2
      شايد واقعا داره راست ميگه . امكان داره ماشين هاي حمل زباله ي شهرداري چند دقيقه بعد از اينكه جسدو داخل سطل آشغال انداخته سطل آشغال رو خالي كرده باشن تو ماشين حمل زباله . شايد داستان اينه اصلا
  • فرزانه IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 2
    زباله ها تفکیک میشن. الکی الکی نمیشه جنازه آدم به اون گندگی گم شه ک! این داستان یه حلقه گم شده داره مرخصی تحصیلی از دانشگاهشو کی گرفته پس!!!
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 1
    من وکیلم فکر نکنم بدون حضور شخص بشه مرخصی تحصیلی گرفت اصلا بیمه دفترچه تموم شده چرا دفترچه یه مرده باید تمدید بشه اصلا به چه دردی می خوره صحبت من مبنی بر حمایت از متهم نیست اما باید اصل مو وضع مشخص شود و این کار هم بر عهده مردم وحرفایشان نیست بلکه بر عهده پلیس است
  • رزا CA ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    قاتل به سفارش وكيل و خانوادش داره دروغ ميگه بهتره حقيقت رو بگه. راستش رو بگو همه رو راحت كن