مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نصب پلاک آبی ساختمان‌های شهر تهران که کد پستی نیز در آن ها مشخص شده است، از 15 فروردین ماه آغاز خواهد شد

مهندس مهدی گلشنی معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن اعلام این خبر به خبرنگار سما گفت: البته پیش از سال نو کار نصب پلاک‌های آبی در چند منطقه آغاز شده بود ولی از فردا به طور گسترده در مناطق 22 گانه تهران نصب این پلاک‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب پلاک به صورت متمرکز و براساس یک نظام خاص برای اولین بار است که در شهرداری اتفاق می‌افتد گفت: تعویض پلاک‌ها یک برنامه ده ساله است و این قول را به شهروندان تهرانی می‌دهیم که حداقل تا ده سال آینده نیازی به تعویض پلاک‌ایشان نیست.

معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهرتهران تاکید کرد: در صورت تغییر در شماره پلاک‌ها، پلاک جدید به مدت 6 ماه در کنار پلاک قدیمی باقی می‌ماند.

گلشنی با اشاره به اینکه این پلاک‌ها شب رنگ هستند گفت: ابعاد پلاک های جدید 15 در  17 سانتی متر و جنس آن‌ها به گونه‌ای است که کاملاً در شب قابل مشاهده هستند.

وی در مورد طرح جامع روشنایی شهر تهران نیز گفت: مقدمات کار براساس طرح جامع در حال اجرایی شدن است و نورپردازی بناهای تاریخی وبا هویت شهر را در دستور کار داریم و بر اساس زمان بندی و برنامه های پیش بینی شده به تدریج شب‌های تهران را روشن خواهیم کرد و این طرح جز طرح های درازمدت این سازمان است.

کد خبر 47468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز