مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

فرماندار پردیس گفت: برای اجرای خط مترو پردیس اقدام‌های زیادی انجام‌شده است و به‌زودی عملیات اجرایی مترو از شهر پردیس شروع می‌شود.

مترو پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عبدالعظیم رضایی سه‌شنبه ۱۰ دی در جلسه شورای اداری پردیس بیان کرد: با توجه به جمعیت شهرستان پردیس، استان تهران که از سال ۶۹ تاکنون به حدود ۳۰۰ هزار نفر رسیده است، می‌بایست، زیرساخت‌های ضروری و موردنیاز، برای ساکنین و شهروندان محقق شود که نیاز به حمایت و پیگیری‌های بیشتر استانداری دارد.

رضایی بیان کرد: برای اجرای خط مترو پردیس اقدامات زیادی انجام شد و بازدیدی که طی روزهای گذشته مدیر مترو داشت، معتقد بود که به‌زودی عملیات اجرایی مترو از شهر پردیس شروع می‌شود.

وی گفت: باوجوداین بارگذاری جمعیت، تاکنون بعضی از ادارات در شهرستان مستقر نشدند و اگر هم اداره‌ای مستقر است ساختمان آن مناسب برای اداره و استفاده شهروندان نیست.

فرماندار شهرستان پردیس در خلال سخنان با اشاره به مطالبات اساسی مردم گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم وجود بیمارستان دولتی است که سعی داریم قبل از انتخابات راه‌اندازی شود.

رضایی دیگر مطالبه مردم را آرامستان پردیس دانست و گفت: یکی دیگر از مشکلات شهروندان نداشتن آرامستان است، شرکت عمران به جد پیگیر و پاره‌ای از مسائل آن حل‌شده است. بنابراین فقط با برخی از مشکلات محیط زیستی مواجه بودیم که قسمتی از آن توسط محیط‌زیست آزادسازی شده و درصدد حل آن هستیم.

وی ایجاد بخش مرکزی برای شهرستان را نیز یکی دیگر از مطالبات مردم دانست و اشاره کرد: بعد از انتخابات تصمیمات نهایی می‌شود.

کد خبر 474525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha