شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

گویا مربی آرژانتینی برای ادامه حضور در ایران شرایطی دارد که حذف افشین پیروانی یکی از آنهاست.

گابریل کالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، گابریل کالدرون امروز در شرایطی برای گذراندن تعطیلات سال نوی میلادی راهی آرژانتین شد که هنگام ترک کشور، پیام مبهمی را خطاب به هواداران ارسال کرد. در این پیام ضمن قدردانی از پرسپولیسی‌ها، بار دیگر از رفتار مدیران باشگاه انتقاد شده است. در دقایق گذشته بسیاری از مخاطبان از این پیام به عنوان نامه خداحافظی همیشگی کالدرون و نشانه قطع همکاری او با باشگاه ایرانی یاد کرده‌اند؛ هرچند به صراحت نمی‌توان چنین برداشتی کرد. گویا مربی آرژانتینی برای ادامه حضور در ایران شرایطی دارد که حذف افشین پیروانی یکی از آنهاست.

در هر صورت متن آخرین پیام کالدرون به این شرح است: «در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند؛ این را همه می‌گویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تائید می‌کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی‌ها ممنونم چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان‌نوازی آنها بودیم. می‌روم اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیارانم هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم چون برای باشگاه مهم نبود و آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است، ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک می‌کنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده ای داریم. مرسی، مرسی، مرسی.»

کد خبر 473908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یـــــــــــه عــــــــشــــقپــــــولیســــــی❤ IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 1
    ڪالدرون گرچه مثل برانکو نبود ولی مربی پرسپولیس که بود . احترامش را هم باید رعایت می کردند ولی امیدوارم که خیلی زود برگردد و همه چیز را جبران کند و بهتر از برانکویی که به خاطر پول گذاشت و رفت باشد و دل همه ی ما هواداران پر و پا قرص را شاد کند. به امید قهرمانی چهارمین سال پیا پی پرسپولیس بهترین تیم جهان❤❤❤❤❤