لو رفتن اخبار و تصمیمات هیات مدیره و درز کردن آنها به یک رسانه خاص در فضای مجازی باعث شده تا اعضای هیات مدیره مدیران به دنبال فرد جاسوسی باشند که برای رسانه ها یا فرد خاصی خبرچینی می‌کند.

استقلال

همشهری آنلاین-  اعضای هیات مدیره ۵ نفره استقلال از این که اخبار،صحبت ها و تصمیمات مطرح شده در نشست ها به بیرون درز می‌کند و در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد ناراحت و عصبانی هستند. این موضوع زمانی جدی‌تر شد که به دلیل لو رفتن ماجرای گزینه بودن فرهاد مجیدی و توافق باشگاه با او گزینه اصلی  هیات مدیره در اثر فشار هایی که در طول یکی دوهفته اخیر به او وارد شده بود مجبور شد تا از پذیرش این مسئولیت انصراف دهد.

برخی از اعضای هیات مدیره در این خصوص به یکی دونفر از اعضا مشکوک هستند. غیر از ماجرای فرهاد مجیدی نام سایر گزینه‌ها از جمله اسکوچیچ، رسول خطیبی و جواد نکونام هم از جلسات هیات مدیره به بیرون درز کرده است که باعث شد اسکوچیچ هم از پذیرش سرمربیگری استقلال اعلام انصراف دهد.

در شرایطی که مدیران استقلال درگیر مسائل مهم و کلان باشگاه مثل روشن کردن تکلیف سرمربی و نقل و انتقالات و ارسال لیست تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند حالا پیدا کردن خبرچینی که اخبار و اطلاعات جلسه را به بیرون منتقل می‌کند، مانند مخالفت ۲ نفر از اعضای  هیات مدیره با بازگشت استراماچونی  که باشگاه را به چالش و حاشیه می‌کشاند به یکی از دغدغه‌های هیات مدیره تبدیل شده است!

کد خبر 473875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha