موضوع وجود قرص‌های مشکوک جاسازی‌شده در کیک که سبب نگرانی مردم شده، فروش این محصول را در بجنورد تا ۵۰ درصد کاهش داده است.

قرص کیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اتحادیه خواروبارفروشان بجنورد استان خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام کسبه مرکز استان، نگرانی‌ها از وجود قرص در کیک، سبب شده تا میزان خرید این فرآورده غذایی به‌صورت چشمگیری کاهش یابد.

محمدرضا معماریانی اظهار کرد: بیشترین کسادی بازار کیک، در بوفه‌های مدارس گزارش‌شده است، بعضاً کیک‌های مدارس جمع‌آوری و به انبارها بازگردانده شده است.

وی افزود: بیشترین ضرر در موضوع وجود قرص‌های مشکوک، به عمده‌فروشان تحمیل‌شده است.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان بجنورد گفت: خرده‌فروشان، یک یا ۲ کارتن کیک خرید می‌کنند و با موضوع پیش‌آمده،  همان میزان روی دستشان می‌ماند اما عمده‌فروشان درفروش کیک‌ها، به مشکل خورده‌اند.  

رئیس اتاق اصناف بجنورد هم گفت: انتشار خبرهای مربوط به جاسازی قرص در کیک، سبب هراس مردم از مصرف این محصول و کاهش خرید آن شده است.

مهدی امیدوار اظهار داشت: البته در بازار بجنورد، هیچ موردی از کیک‌های آلوده به قرص مشاهده نشده است اما مردم همچنان نگران هستند.

وی افزود: به مردم توصیه می‌شود حتی‌المقدور کیک مصرفی فرزندان خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خرید کرده و از تهیه آن به‌صورت فله‌ای خودداری کنند.  

رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: جاسازی قرص در کیک، باهدف ضربه به صنعت غذایی کشور انجام‌شده است و البته مردم ما به این موضوع واقف هستند که جاسازی قرص در فرآیند تولید کیک‌ها اتفاق نیفتاده است.  

اتحادیه خواروبارفروشان بجنورد هزار عضو دارد.  

در شهر ۲۱۰ هزارنفری بجنورد، مرکز خراسان شمالی، ۱۲ هزار کاسب مشغول فعالیت هستند.  

کد خبر 473715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha