حال «هانی خمانه» معروف به «هانی کرده» وضعیت ثابتی دارد و تغییر چندانی در وضعیت او حاصل نشده و جز مادرش کسی اجازه ملاقات با او را ندارد.  

هانی کرده

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین،  بیمارستان محل بستری هانی کرده لحظات آرامی را سپری می‌کند. دیگر نه از شلوغی شب اول حادثه خبری هست نه حال و هوای شبی که دوستانش پشت در اتاق دست به دعا شده بودند.

ّبه گفته پرسنل بیمارستان، ظاهرا حال این گنده لات مشهور تهران، به رغم وارد شدن ضربات متعدد قمه و چاقو وضعیت ثابتی دارد.

گفته می‌شود طبق دستورات داده شده جز مادر او کسی اجازه ملاقات ندارد.

تصویر زیر از پشت در اتاقی که او بستری شده نصب شده است.

سرهنگ صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نیز درباره آخرین وضعیت جسمی هانی کرده گفت: حال عمومی هانی کرده مانند قبل است و هنوز در کما به سر می‌برد.

هانی کرده از اراذل و اوباش معروف محله جنوب تهران بود که سه شب گذشته در درگیری که با اشرار داشت با قمه زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود.

برخی مدعی شده بودند این فرد فوت کرده است این خبر تکذیب شد.

روزنامه جام جم نیز در ویدئویی اختصاصی روایت کرد: هانی کرده که در درگیری پس از جشن شبانه در تهران، با این ضربه های پی در پی قمه مجروح شده بود، از زیر عمل جراحی ۱۲ ساعته زنده بیرون آمد.  

کد خبر 473630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    42 9
    إنشاءالله خبر مرگ همه اين اشرار بزودي بياد ...
    • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      20 21
      آقای محترم مرک برای کسی نخوا که همان فرشته مرک سراغ عزیزانت میرود اگر اینطوری بشه خوبه ؟؟؟ ایشان یک دختر بچه کوچک دارد چرا شما که از این ارازل بدتر هستید فهم شعور انسانیت معرفت مرام آدمی و ... در حرفها شما دیده نمیشود من نه ایشان را میشناسم و نه میخواهم بشناسم ولی امیدوارم هرچه زودتر برود نزد دختر و همسرش
  • سعید استکی GB ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    30 13
    انشا.. زودتر بره سره زندگیش. با مرگ کسی خوشحال نشید .
    • جنوبی IL ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
      12 8
      اگه نمیشناسیش دهنتو ببند. اگه هم میشناسیش پس دیگه معلومه از چه گروهی هستی‌... مثل اینه که تو واسه یه ترروریست دائشی دعا منی که کاش زنده بمونه بره پیش بچش... گنده لات تهران، زور گیر ،دزد ،اختشاش ،محاربه،دستور قتل ، چیزایی که نمیشه اینجا گفت برای شما عادیه
  • کریم IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    13 1
    انسان اگر قدر خودش بدونه، میگن اشرف مخلوقاته، ولی حیف که خیلی از این بندگان خدا، خودشونو گمراه میکنن، و نمیدونن که عمر انسان چقد کوتاه تا آدم به خودش میاد که خیلی دیره، و انسان دیگه حتی فرصت جبران هم نداره و همینه که خیلی ها میگن کاش زندگی یا همون جوونی یه دنده عقب داشت،، که متاسفانه هم چه چیزی امکان پذیر نیست، وباید تسلیم شدو پذیرفت، انشاالله که حال این مرد هم خوب بشه و برگرده به زندگيش، و قانون هم برای دستگیری عوامل این قضیه سنگ تمام‌ بگذاره و گرنه تفاوت کشور ما با ایالت تگزاس چیزی نیست و امنیت کشور زیر سوال میره و من بعد راحت تو خیابون آدم میکشن و ميرن، ولی‌ من مطمئنم نیروهای امنیتی و انتظامی کشور عزیزمان ایران، اجازه مانور دهی به همچو افرادی را نخواهد داد، انشاالله که این کرد غیور کشورمون از گذشته خود درس بگیره که در همچو مواقعی چهل ملیون ایرانی برایش دعای خیر و تقاضای شفاعت کنن، انشاالله که هر چه زودتر سلامتیش بدست بیاره و برگرده به زندگی و آغوش خانواده انشالله،
  • یا الله IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    5 2
    چ فایده وقتی دوباره شرارت درپی بگیره
  • آرش IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    8 0
    آقای عزیز.بنده هم مثل شما برای هیچکس مرگ نمیخوام.اما این آقا و اطرافیانش رو اگر مثل من میشناختی شاید نظرت عوض میشد.چه جنایت ها که نکرده...اگرم میخوای بگی من از کجا خبر دارم،۳۰ ساله همسایه این خاندانم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 10
    ايشون اشرار نیست.. بچه همین مرزوبوم است انشاالله هرچه سریع تر حالشون بهبود پیدا کنه
  • رضاکرج IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    14 4
    یه ادم کثیفیه که نگو
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    10 1
    انشااله زودتر به درک واصل میشه مرتیکه بی وجود
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    9 1
    ان شالله ک خوب بشه شاید بعدازکما آدم خوبی شد مثه فیلم ۸ کیلومتر تابهشت توعالم کما یه چیزایی دید ک تغییرش داد
  • جابوزی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    انشالله سلامت و سرپابشه و دیکه افتخاربه لاتی ولواتی وارازل سطح یک بودن نکنه وبرای خانوادش شوهر وپدر بشه .. به گذشته کسی هم کاری نداریم ولی درهرحالت اینم خانواده وزن وبچش منتظرشن .