عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اگر کاندیدا داشتیم در انتخابات شرکت می‌کنیم و اگر نداشتیم به طور طبیعی لیستی نخواهیم داشت.

موسوي لاري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالحواد موسوی لاری در همایش سراسری شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان، با بیان اینکه اکثریت جامعه ما خواستار تغییر و اصلاح است، اظهار کرد: لیست دادن در این انتخابات منوط به این است که ما کاندیدا داشته باشیم. این یک حرف کاملا منطقی است و جای تفسیر ندارد.

انصاری: عالیس جای انتخابات را گرفته است

کرباسچی: اصولگرایان این‌بار کشور را به قعر دریا می‌اندازند

وی عملکرد وزارت کشور و هیأت های اجرایی در این دوره از انتخابات را بسیار بد خواند و تصریح کرد: اینکه می‌گویند ما صلاحیت‌ها را احراز نکردیم چه حرفی است؟ ما در دوره های قبل هم مشکل داشتیم اما مطمئنا این دوره مشکلات ما تشدید شده و به مراتب نسبت به دوره های قبل بیشتر است.

موسوی لاری ادامه داد: همینکه تا اینجا آمدیم و این شورا را تشکیل دادیم معنی آن شرکت در انتخابات است. شورای عالی جبهه اصلاح طلبان به عنوان نماد ائتلافی جریان اصلاحات است. این شورا نیروی جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: استان‌ها و شهرستان‌ها بررسی دقیق داشته باشند. شوراهایی که تشکیل نشده در اولین فرصت تشکیل شوند. اگر کاندیدا داشتیم شرکت می‌کنیم و اگر نداشتیم به طور طبیعی لیستی نخواهیم داشت.

کد خبر 473529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha