میزان استقبال از فوتبال برتر در این ماه‌ها آنقدر اندک بوده که تهیه‌کنندگان برنامه رو به تبلیغ آن در صفحات پربازدید اینستاگرامی آورده‌اند.

محمدحسين ميثاقي

به گزارش همشهری آنلاین، اگرچه برنامه فوتبال برتر با وجود پخش منظم هفتگی در باکس دوشنبه‌شب‌ها هرگز نتوانست با اقبال گسترده عمومی مواجه شود و جای نود عادل فردوسی‌پور را بگیرد، اما این برنامه همچنان خبرساز است.

ماه‌ها بعد از تکیه زدن محمدحسین میثاقی بر صندلی عادل، حالا تازه‌ترین شایعه در مورد این مجری تلویزیونی به میزان دستمزد دریافتی او از تلویزیون مربوط می‌شود؛ آنجا که گفته می‌شود میثاقی صرفا برای اجرای هر قسمت از فوتبال برتر، مبلغ پنج میلیون تومان دریافتی دارد.

طبعیتا با توجه به شفافیت‌گریزی همیشگی صداوسیما، همشهری آنلاین قادر به تایید یا تکذیب این شایعه نیست و صرفا آن را بازتاب می‌دهد. همینطور مشخص نیست این پنج میلیون تومان فقط در ازای برنامه‌های هفتگی و مفصل دوشنبه‌شب‌ها به میثاقی پرداخت می‌شود یا شامل برنامه‌های فوتبال برتر ویژه پخش زنده مسابقات هم می‌شود. در هر صورت آنچه مسلم است اینکه برنامه مزبور با وجود جرقه‌های گاه و بیگاه (مثل قسمت اخیر که به مصاحبه با گابریل کالدرون اختصاص داشت) هرگز نتوانست حتی بخش کوچکی از نقش نود عادل را ایفا کند.

گفتنی است میزان استقبال از فوتبال برتر در این ماه‌ها آنقدر اندک بوده که تهیه‌کنندگان برنامه رو به تبلیغ آن در صفحات پربازدید اینستاگرامی آورده‌اند!

کد خبر 473106

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • * ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    3 5
    حالا مثلا بقیه مجری های صداسیما فی سبیل الله کار میکنن یا بقیه برنامه ها اندازه نود طرفدار دارن چه گیری دادین به این بنده خدا اخه این چه گناهی کرده که بکی دیگه نود رو تعطیل کرد چرا به خاطر بیکاری ادم یه عده دیگه ام باید خونه نشین شن این چه منطقیه
    • کیا IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
      2 1
      عزیزم این قضیه مهم نیس این که صدا سیما ان قدر لجبازه که حاضر هست بیننده هاش کم شن ولی عادل بر نگرده بیچاره عادل هست که حتی ی گزارش قدیمی رو که انجام داده نمی گذارند در شبکه ۳ پخش بشه . #مدیر_بی_لیاقت
  • بمبئی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    1 1
    آخه مثلا این آمارو بر چه اساسی میگید...منکه قبولش ندارم مطلبتون رو حتی اگه هم درست باشه حداقلش اینه که با حاشیه سازی بیننده بدست نیاورده مثل اونی که سنگشو به سینه میزنید.
  • مجتبی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
    2 3
    عادل که از اول عادل نبود... میثاقی بنده خدا هم که گناهی نکرده داره اجراش رو میکنه. قرار نیست تا آخر عمر فردوسی پور رو بکوبیم به سرش. این جوونم داره نون در میاره دیگه اصلا قرار نیست با فردوسی پور مقایسه شه. مهم اینکه در حال حاضر از همه مجریای صدا سیما بهتره مخصوصا شبکه ورزش.