شفر سرمربی سابق استقلال معتقد است در این باشگاه برخی نمی‌خواستند تیم او قهرمان شود.

تلاش وینفرد شفر برای بازگشت به قلب استقلالی‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که ماجرای استراماچونی و استقلال به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. با این وجود طی روزهای اخیر موضع‌گیری‌های مختلفی در مورد رفتار استراماچونی  شده است و برخی از پیشکسوتان استقلال معتقدند یک نفر از داخل ایران لحظه به لحظه در حال خط دادن به استراماچونی است. آخرین اظهار نظر هم مربوط به وینفرد شفر سرمربی سابق آبی‌هاست که وسط این دعوا از  سختی‌هایی که در دوران حضورش در استقلال کشیده گفته است.

شفر که چند روز پیش خبری مبنی بر درخواست او از استقلال برای پرداخت حقوق ماه‌های آخر حضورش در استقلال منتشر شده بود در گفت‌و گو با ایسنا مدعی شده که اگر او هم مانند استراماچونی با استقلال  رفتار می‌کرد حالا مجبور نبود به این شکل پیگیر حقوق خود باشد.  شفر البته گریزی هم به وضعیت مدیریت در باشگاه استقلال زده و عنوان کرده «اگر سال گذشته زیرآب من و همکارانم توسط برخی مدیران در استقلال زده نمی‌شد این تیم می‌توانست قهرمان شود و رویای هوادارانش محقق شود.»

اختلاف شفر با مدیران باشگاه  استقلال در نیم‌فصل سال گذشته کلید خورد. جایی که باشگاه مجبور شد به دلیل کیفیت پایین بازیکنان خارجی استقلال متحمل هزینه بالایی شود. اختلافی که البته تا پایان فصل ادامه داشت و در نهایت منجر به افشاگری‌هایی از سوی شفر و خطیر علیه یکدیگر شد.

کد خبر 472910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha