مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

وزیری نژاد گفت:جمع آوری صدقات از طریق USSD از ماهی یک تا دو میلیون تومان به ماهی تا ۲۸ میلیون تومان رسیده است.

صدقه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد وزیری نژاد رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به جمع آوری صدقات به صورت الکترونیکی در استان قم گفت: جمع آوری صدقات از طریق USSD از ماهی یک تا دو میلیون تومان به ماهی تا ۲۸ میلیون تومان رسیده است.

وزیری نژاد ادامه داد: تبلیغات برای افزایش رقم جمع آوری صدقات الکترونیکی در استان قم انجام دادیم، طی هفت ماه نخست سال جاری ۱۹۱ میلیون تومان صدقه به صورت الکترونیکی جمع آوری شد.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: صدقات جمع آوری از صندوق‌های صدقات معابر در استان در مناطقی همچون پیرامون حرم حضرت معصومه (س)، عوارضی اتوبان قم-تهران و میدان شهید مطهری بیشتر از مناطق دیگر است.

او  ادامه داد: جمع آوری کمک‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون و روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه در مکان‌هایی همچون اطراف حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس صورت می‌گیرد.

وزیری نژاد با اشاره به پیشرو بودن مردم منطقه نیروگاه در پرداخت صدقات عنوان کرد: فراوانی صندوق صدقات خانگی در منطقه نیروگاه بیشتر از مناطق دیگر شهر قم است و رقم جمع آوری شده از صندوق‌های صدقات خانگی در این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر بالاتر است.

رئیس امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم یادآورشد: از ظرفیت حضور زائرین و نمازگزاران در مکان‌های مذهبی استان برای کمک به کمیته امداد استفاده می‌شود، رقم این کمک‌ها در مناسبت‌هایی همچون عید غدیر بیش از هر روزهای دیگر است.

کد خبر 472874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha