مسئول بسیج سازندگی درمیان گفت: ۱۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی بااعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این شهرستان مرزی به اتمام رسید.

محرومیت زدایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کاظم حسینی افزود: عملیات اجرایی ۱۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان به مناسبت چهل‌سالگی بسیج از دهه فجر سال گذشته در این شهرستان آغاز شد که تاکنون ۱۲۰ پروژه آن به اتمام رسیده و ۱۳ پروژه دیگر در دست اجراست  که تا دهه فجر امسال نیز به اتمام می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی درمیان استان خراسان جنوبی اضافه کرد: این طرح‌های محرومیت‌زدا از محل اعتبارات دولتی، خیرین و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه اجراشده است. این طرح‌ها بیشتر در زمینه مرمت قنوات، مرمت و بهسازی مسکن محرومان، طرح آبخیزداری، بهسازی مدارس و کانال کشاورزی بوده‌ است.

وی گفت: کمک به کاهش فقر و محرومیت، بهبود وضعیت معیشتی و حل مشکلات مناطق محروم از مهم‌ترین اهداف در اجرای این طرح‌ها است.

حسینی توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی، اهدای جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی، ارائه خدمات بهداشتی رایگان و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در زمینه اشتغال‌زایی و تقویتی کنکور و پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی شهرستان درمیان از ابتدای امسال تاکنون ذکر کرد.

کد خبر 472859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha