سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

۵ اثر تازه منتشر شده مدیران، معلمان و دبیران شهرستان تکاب در حوزه پژوهش با حضور جمعی از فرهنگیان رونمایی شد.  

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کتاب‌های «عوامل اجتماعی موثر بر مشارکت سیاسی» نوشته محمود زمانی، «فرا رُشد، دانش کنترل و مدیریت ذهن» نوشته محمد زوار، «مدیریت کلاس و یادگیری اثر بخشی» تالیف مشترک محمدعلی قاضیان و عبدالله عالی شیرمرد، «اختلال نارساخوانی» اثر مشترک پژوهشی حامد کریمی، بهروز عباسی، میلاد ابوالحسنی، حامد اسمعیلی و افسانه سمیعی و کتاب «تاثیر رسانه‌های آموزشی بر تدریس ریاضی» نوشته نسرین محمدی در این آیین معرفی شد.  

فرماندار تکاب در استان آذربایجان‌غربی در آیین رونمایی از این آثار گفت: توسعه کشور با پژوهش‌های کاربردی محقق می‌شود و نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها باید در راستای بهبود امور و حل مشکلات مردم باشد.  

محمود زمانی با تاکید بر اینکه برای بهترشدن روند رسیدگی به امور باید امر پژوهش در ذهن مدیران و مسوولان نهادینه شود، افزود: اندیشیدن، پژوهش و خلاقیت از اساسی‌ترین نیازهای توسعه کشور به شمار می‌رود از این رو باید آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید به این سمت حرکت کنند.  

وی با بیان اینکه علم یک نهاد اجتماعی برای رفاه بشریت است، ادامه داد: پژوهش کلید تعلیم و تربیت است و می‌توانیم با تکیه بر آثار پژوهشی نارسایی‌ها و نامطلوبی‌های موجود را تغییر دهیم.  

همچنین در این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، از معلمان، دبیران و دانش‌آموزان برگزیده مسابقات علمی و صاحبان آثار پژوهشی تجلیل و قدردانی شد.  

۲۴ تا ۳۰ آذرماه هرسال به نام هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده است.  

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۱۳ هزار دانش آموز و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر معلم دارد.  

کد خبر 472797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha