مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه بیش از ۱۶۰ میلیارد ریالی متخلفان در طرح نظارتی که به منظور جلوگیری از تخلفات بعد از افزایش قیمت بنزین اجرا شد، خبر داد.

قاچاق سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت بر بازار به دنبال افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: این طرح با هدف جلوگیری از سودجویی افراد در بخش کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت و درمان اجرا شد و حدود یک ماه ادامه داشت.  

وی بیان کرد: در یک ماه اخیر که طرح تشدید نظارت بر بخش‌های مختلف را داشتیم بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفین در نظر گرفته شد.  

جودکی از تشکیل ۱۳۲۳ پرونده تخلف در این مدت یاد کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۰۹۸ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات بود که این متخلفین ۱۳۳ میلیارد ریال جریمه شدند.  

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، عمده تخلفات صورت گرفته نیز عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی و کم فروشی بوده است.  

جودکی اظهار کرد: در بخش قاچاق نیز ۲۱۰ پرونده با ۳۲ میلیارد ریال جریمه داشتیم که عمده کالاهای قاچاق کشف شده نیز شامل ماینر، سوخت و لوازم خانگی بوده است.  

وی پرونده‌های تشکیل شده در حوزه بهداشت، درمان و دارو را نیز ۱۵ پرونده با تخلف ۱۸۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: نانوایی‌ها در این بخش در صدر متخلفان بودند.

کد خبر 472786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha