فرماندار لنگرود از افتتاح سد لاستیکی گالشکلام این شهرستان با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: این سد با اعتباری معادل ۱۶ میلیارد تومان احداث شده است.

سد لاستیکی لنگرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس شفقی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی سد لاستیکی گالشکلام لنگرود در استان گیلان، از افتتاح این سد با حضور وزیر نیرو خبر داد و اظهار کرد: مراسم بهره‌برداری از این سد لاستیکی پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی مساحت پروژه سد لاستیکی گالشکلام لنگرود را ۳ هکتار دانست و افزود: این پروژه از تابستان سال ۹۴ با اعتبار اولیه ۶.۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استانی آغاز شده و تاکنون حدود ۱۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

فرماندار لنگرود، پیشرفت فیزیکی پروژه سد لاستیکی گالشکلام را ۹۸ درصد دانست و گفت: مبلغ مورد نیاز جهت تکمیل پروژه حدود دو میلیارد تومان است که اختصاص به فرازبند و نشیب‌بند دارد.

شفقی ظرفیت کل آب ذخیره سد را ۴.۸ میلیون متر مکعب و حجم مخزن را ۱.۱ میلیون متر مکعب دانست و تصریح کرد: اراضی تحت پوشش شد ۲۵۰۰ هکتار و حجم عملیات خاکی آن ۱۲۵ هزار و ۸۸۴ متر مکعب و حجم عملیات سنگی آن ۲۳ هزار و ۶۱۰ متر مکعب است.

وی بیان کرد: سازمان آب منطقه‌ای کارفرمای سد لاستیکی لنگرود است.

کد خبر 472691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha