مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان گفت: از حدود یک‌میلیون و ۲۹۵ هزار نفر جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی، بیش از یک‌میلیون نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند.

کارت ملی هوشمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، داوید صادقی در یک نشست خبری اظهار کرد: کلیه مراکز ثبت‌احوال در هرمزگان با تلاش مخابرات استان به فیبر نوری متصل شده‌اند و این اقدام بزرگی در بهبود ارتباطات و تسریع در ارائه خدمات به مردم بشمار می‌رود.

وی بابیان این‌که بیش از ۹۰ درصد از جمعیت استان نسبت به درخواست کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده‌اند، افزود: از ابتدای طرح تا پایان آذرماه، یک‌میلیون و ۱۸ هزار کارت ملی به متقاضیان تحویل‌شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان، کل جمعیت واحد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در این استان را یک‌میلیون و ۲۹۵ هزار نفر عنوان کرد.

صادقی همچنین درباره آمار طلاق در استان نیز گفت: در ۸ ماهه ابتدایی سال ۹۸ در سراسر هرمزگان، دو هزار و ۲۸۸ مورد واقعه طلاق ثبت‌شده است. همچنین متوسط سن زنان در زمان طلاق ۳۰. ۴ سال و در مردان ۳۵. ۱ سال محاسبه‌شده است.

وی درباره آمار ازدواج در استان نیز گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۹ هزار و ۹۳۰ ازدواج به ثبت رسیده است که حدود ۱۱ درصد از زوجین هم‌سن، ۹ درصد با دو سال اختلاف سنی و در ۷۷ درصد از ازدواج‌ها، زوج از زوجه بزرگ‌تر بوده است.

کد خبر 472577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha