مدیر کل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) لرستان از اتمام بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان سیل‌زده این نهاد تا دهه‌فجر امسال خبر داد.

مسکونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جاسم محمدی فارسانی  با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مددجویان سیل‌زده لرستان اظهار کرد: سیل فروردین ماه به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ منزل از مددجویان کمیته‌امداد در شهرهای مختلف استان خسارت وارد کرد.

وی بیان کرد: از این تعداد، ۲ هزار و ۵۳۸ واحد مددجویی نیازمند تعمیر بود که تا پایان دی‌ماه عملیات تعمیرات این تعداد منزل به پایان رسید و تحویل مددجویان سیل‌زده شد.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) از اتمام بازسازی واحدهای تخریبی مددجویان سیل‌زده این نهاد در استان تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد تخریبی تاکنون ۸۰۰ واحد، احداث و مابقی نیز تا دهه فجر امسال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

محمدی فارسانی بیان کرد: همان‌گونه که در ابتدای وقوع سیل به مددجویان وعده داده شد، این جامعه هدف کمیته‌امداد هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای تامین لوازم خانگی نداشته باشند، همچنان‌که تاکنون نیز به کمک دستگاه‌های اجرایی و خیرین اتفاق‌های خوبی برای مددجویان رخ داده است.

وی واگذار نشدن  زمین برای ساخت مسکن برای برخی مددجویان سیل‌زده در برخی مناطق همچون روستاهای مورانی و بابازید را از جمله مشکلات پیش‌رو کمیته‌امداد عنوان کرد و از بنیادمسکن استان درخواست کرد هر چه زودتر نسبت به تعیین‌تکلیف زمین مددجویان اقدام کند.

کد خبر 472513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha