دادستان کل کشور با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تعداد زیادی اسلحه ‌در انواع مختلف از عناصر اغتشاشگر ‌کشف شد، گفت: بیشترین آسیب‌های اخیر به نیروی انتظامی وارد شد و تعداد زیادی از کارکنان ناجا در این حوادث زخمی و شهید شدند.

منتظري دادستان

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید و سابق مرکز استان البرز که ظهر امروز در کرج برگزار شد گفت: با وجود تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی که ریاست آن بر عهده معاون اول رئیس جمهور است همچنان درگیر مشکلات اقتصادی هستیم و این بدین معنی است که یک جای کار می‌لنگد و این قرارگاه کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به وجود مشکلات حوزه اقتصاد تاکید کرد: چاره رفع این معضلات، پیگیری اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد باید به دست مردم سپرده شود. دولت نباید خود را درگیر تصدی‌گری کند بلکه مردم باید پای کار باشند و دولت بر اقتصاد نظارت و ریل گذاری کند والبته در این زمینه مقداری ضعیف عمل شده است.

منتظری با بیان این‌که جایی که پای مردم‌در میان باشد هر گره ناگشوده‌ای با سرانگشت همت و اراده آن‌ها گشوده می شود عنوان کرد: در طول ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد ملت ایران تشان دادند هر جا پای کار بودند موفقیت حاصل شد و هر جا که دولت نیز  با مردم‌بود موفق شد.

دادستان کل کشور گفت: در چنین شرایطی که دشمن برای ریشه کن کردن نظام‌جمهوری اسلامی توسط عوامل نفوذی و دست نشانده خود از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کند، دستگاه‌های اطلاعاتی تا جایی که امکان دارد باید مردم را از لحاظ امنیتی، اطلاعاتی و توطئه‌های دشمن تبیین کنند. 

وی افزود: مردم باید در مورد اسلحه‌هایی که دشمن به صورت قاچاق و با هدف ایجاد اغتشاش به این کشور وارد کرد و در این حوادث اخیر از آشوبگران کشف شد اطلاع داشته باشند نه اینکه فقط آمار کشته‌های حوادث به مردم داده شود.

منتظری گفت: وظیفه مسؤولین امنیتی و نظامی، آگاه سازی مردم است و اگر اطلاعات به موقع به مردم برسد خود مردم نقابل اغتشاشگران می ایستند. رهبری فرموند اعتراض حق مردم است اما خط اغتشاشگران از مردم‌جداست. بلافاصله مردم به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود به اغتشاشات را فریاد زدند.

وی گفت: دادستان ها وظیفه دارند در کنار نیروهای امنیتی و نظامی، تمام تون خود را به کار گیرند تا امنیت مردم‌خدشه دار نشود زیرا لازمه رشد کشور، وجود امنیت است و دستگاه قضا و مردم به عوامل ناامنی اجازه نفس کشیدن نمی دهند.

تسنیم نیز نوشت: دادستان کل کشور با بیان اینکه در جریانات اخیر اشرار خیابان‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده بودند، تصریح کرد: بیشترین آسیب‌های اخیر به نیروی انتظامی وارد شد و تعداد زیادی از کارکنان  ناجا در این حوادث زخمی و شهید شدند.

منتظری با بیان اینکه یک عده از عناصر آشوبگر و جیره‌خوار که اسلحه دشمن را دارند افراد را کشته و به پای نظام تمام می‌کنند و در فضای مجازی و شبکه ماهواره‌ای جولان می‌دهند، ادامه داد: مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه شوند.

کد خبر 472343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha