آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار مدیر عامل بنیاد برکت با ایشان اظهار کرد: چند وقت قبل نامه‌ای از خانواده‌های جانباختگان زمستان یورت آزادشهر را دریافت کردم که مشکلاتشان را عنوان کرده بودند، حادثه زمستان یورت در کشور خیلی سرو صدا کرد این مصیبت بسیار دردناک و غم انگیز بود چرا که این عزیزان در راه خدمت گرفتار حادثه شدند و از دنیا رفتند.

معدن یورت آزادشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، آیت‌الله نور مفیدی تصریح کرد: این خانواده‌ها چند وقت قبل نامه‌ای فرستادند و عنوان کردند که همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. به آنها وعده حل مشکلات را دادند اما وعده‌های عملی شده آنچنان که باید مشکلی از خانواده بازماندگان معدنچیان کشته شده حل کند، نکرده است و بسیاری از آنان در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند. من لازم می‌دانم در این زمینه کاری انجام شود تا مشکل خانواده بازماندگان برطرف شود.

امام جمعه گرگان گفت: فرماندار آزادشهر باید از وضعیت آن‌ها گزارشی تهیه کند تا توسط مسئولین مربوطه کمک و حمایت شوند.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه اظهار داشت: در رابطه با پتروشیمی آن چیزی که مهم است این است که ۹۰ هزار سهام دار دارد و در آن زمان مردم را وادار کردند که رفتند وام گرفتند تا سهام بخرند الان می‌خواهند اعلام ورشکستگی کنند اگر این کار شود با بحران مواجه می‌شویم.

وی افزود: ۹۰ هزار نفر ده سال است که سهم خریده‌اند اما به این شکل در آمده است باید کاری شود تا این مشکل حل شود.

کد خبر 472275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha