معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ابلاغ نشدن اعتبارات سیل در حوزه راه‌های استان گفت: با گذشت ۹ ماه از وقوع سیل در استان فقط۲۰ درصد اعتبار بازسازی ابلاغ شده است.

راه‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، عارف امرایی  با اشاره به ابلاغ نشدن اعتبارات سیل در حوزه راه‌های لرستان اظهار کرد:۶۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان بر اثر سیل اخیر خسارت دید، ضمن اینکه بیش از ۲۰۰ دستگاه پل تخریب شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردها، سیل هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان به حوزه راه استان خسارت زده است، افزود: این در حالی است که فقط۲۳۰ میلیارد برای بازسازی ابلاغ شده است. همچنین حداقل ۹۰۰ میلیارد تومان دیگر برای بازسازی راه‌ها نیاز است که با وجود پیگیری‌های متعدد، اما تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده‌ایم.

امرایی گفت: میزان تعهدات برای بازسازی بر اساس ابلاغ اعتبار خواهد بود. با توجه به کمبود منابع مالی پیش‌بینی می‌شود چندین سال بازسازی کامل جاده‌ها به طول انجامد. در حال حاضر نیز بهسازی و آسفالت ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های سیل‌زده استان در دستور کار قرار دارد که بخشی از کار انجام و بخشی دیگر به دلیل برودت هوا متوقف شده است.

کد خبر 472111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha