فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر قصد جا به جایی یک محموله سنگین موادمخدر از ایرانشهر به بخش‌های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز قاچاقچیان را هنگام جابه جایی محموله موادمخدر با یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستاهای منطقه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان با قرارگرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان، در بازرسی از خودروهای ۲ تن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار قنبری با تقدیر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در انهدام این باند، افزود: برخورد با قاچاق موادمخدر در اولویت کارهای پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان در این راه خواهد ایستاد.

کد خبر 471889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha