رئیس اسبق صدا و سیما به اظهارات دادستان کل کشور که فضای مجازی را جهنمی خوانده بود واکنش نشان داد.

ضرغامي

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام‌ محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان درباره حوادث بنزینی گفت: مسئولین انتظامی کشور وظیفه دارند از جان و مال و ناموس مردم دفاع کنند، وقتی می‌بینیم دشمن با عوامل نفوذی خود به داخل کشور اسلحه فرستاده، برنامه‌ریزی کرده، فضای مجازی را نیز بستر هدایت قرار داده، در خارج از کشور اغتشاش را هدایت می‌کند و می‌گوید فلان ساعت به فلان خیابان بروید ما فریاد می‌زنیم که آقای وزیر ارتباطات این مسیر جهنمی فضای مجازی که دارد مملکت را به آشوب می‌کشد را ببند. چرا باید با ۴۸ ساعت تأخیر فضای مجازی بسته شود؟ چه کسی پاسخگوی خسارتی که به مردم وارد شده است؟ چه کسی پاسخگوی جان‌ها و خون‌هایی است که به‌ناحق ریخته شده است؟ چه تعداد از نیروهای بسیجی و انتظامی و پاسدار ما جان باختند و توسط عوامل دشمن به شهادت رسیدند؟ چه تعداد از مردم بی‌گناه در خیابان توسط گلوله یا آتش یا سلاح سرد اشرار جان باختند و مصدوم شدند؟ 

جهنمی خوانده فضای مجازی از سوی دادستان کل کشور حواشی زیادی را ایجاد کرده است به طوری که عزت الله ضرغامی در این زمینه نوشته است: فضای مجازی، جهنمی نیست! بلکه بستر مطمئن و کم خطر «امر به معروف و نهی از منکر» و تحقق نظارت عمومی است. فضای مجازی آمده است تا با احیای این «فریضه حسینی»، انقلاب اسلامی را نجات دهد. و الا برخی اصحاب قدرت هر ندای حقی را خفه می‌کردند.

حمله تند دادستان کل به وزیر ارتباطات: فریاد زدیم فضای مجازی را ببند | چرا دیر بستید

کد خبر 471649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    5 40
    درود بر منتظری دادستان محترم و لعنت به اصلاح طلب های نان به نرخ روزخور
    • سارا IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      2 0
      کربلایی محمود شما بهتره بجای لعن ونفرین بفهمی دنیای ارتباطات واینترنت برای کل جهانه و ضمنا ایا وزیر توانمند هم مانند دادستان انقلابی تریبون برای ابراز بیان وازادی پس ازبیان دارد؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    13 5
    فضای مجازی و اینترنت تا وقتی در خدمت جریان تمامیت خواه و انعکاس یکسویه نظریات آنها باشد مانند صدا و سیما بسیار خوب است ولی وقتی فضای آزادی باشد که همه بتوانند نظرها وعقاید خود را بیان کنند وحق انتخاب و تصمیم گیری با مردم باشد فضای جهنمی می شود
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    12 2
    اگه بهشتی وجود داشته باشه فضای مجازیه وسلام
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    12 9
    واضح است که منظور دادستان از وضعیت جهنمی در آن روز بوده است نه کل سیستم . از اقای ضرغامی انتظار بیشتری است.
  • سارا IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    1 0
    میشه فضای بهشتی رو شما تعریف کنید؟؟؟؟