استاندار تهران با اشاره به اینکه اقدام خیرین جهت ساخت مجهزترین شیرخوارگاه کشور قابل تقدیر است گفت: سرمایه‌های ارزشمند مردمی کیفیت در خدمت را فراهم کرده است.  

محسنی بندپی

به گزارش همشهری انلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بند پی، جمعه ۲۹ آذر در آئین افتتاح رسمی بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اقدام خیرین جهت ساخت بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور قابل تقدیر است.  

استاندار تهران ضمن تشکر از اقدام خیرین افزود: کار ارزشمند و بزرگی که توسط خیرین کشور و تهران صورت گرفته احداث بزرگ‌ترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور و حتی منطقه می‌باشد که با استانداردهای دنیا ساخته شده است.  

وی تاکید کرد: امید است که شرایطی فراهم شود تا کسانی که نیاز به چنین خدماتی دارند به شکل برابر و عادلانه بتوانند از این شرایط و فضا به درستی استفاده کنند.  

محسنی بند پی‌با بیان اینکه ۹۳ درصد تصدی‌ها در بخش بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است گفت: همین شیرخوارگاه نیز به بخش خصوصی واگذار شده که به ۹۷ درصد تصدی‌ها رسیده است که افتخاری برای سازمان بهزیستی به حساب می‌آید.  

وی بیان داشت: این سرمایه‌ای ارزشمند مردمی شرایطی را فراهم کرده‌اند که ما کیفیت بخشی به خدمت را شاهد آن هستیم و انشااله به نیت خیر و داوطلبانه خیرین خداوند پاداش دنیوی و اخروی اعطا کند و ما نیز بستری را برای پویایی و سیاستگذاری و نظامی مستمر بر قانون مداری و شفافیت را مهیا کنیم.  

بر اساس این گزارش این ساختمان یکی از بزرگترین بناها با تجهیزات مدرن و به روز کشور است که به همت مجمع خیرین کشور، جامعه خیران حامی معلولان و حمایت خیران دیگر ساخته و متناسب با روحیه کودکان و منطبق بر استانداردهای بین المللی طراحی و معماری شده است.  

گفتنی است که این ساختمان با زیربنای ۷ هزار و ۱۴۰ متر مربع احداث شده، که شهرداری منطقه ۱۵ نیز با هدف بهره‌مندی بهینه کودکان از فضاهای این مرکز به کمک خیران آمده و مجموعه فعالیت‌هایی را در زمینه محوطه سازی، زیباسازی و فضای سبز در آن انجام داده و زیرسازی و اجرای عملیات مرمت، روکش آسفالت، عملیات تخریب و بازسازی جدول باغچه‌ها اجرا و ۶۰ متر طول تک جدول در این محوطه کار شده و یکهزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز در محوطه انجام و ۵ هزار بوته گیاه پوششی شامل انواع درختچه، ساناز و نسترن کاشته شده است

لازم به ذکر است که در این شیرخوارگاه ۱۰۰ مترمربع بام سبز در ساختمان جدید اجرا و فضای سبز زیبایی در طبقه سوم برای کودکان ایجاد شده است.  

کد خبر 471553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha