رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: به دنبال برف و کولاک در مسیر گردنه "ته ته" اورامان، سه نفر از کولبران گرفتار سقوط بهمن شده که دو نفر از آن ها جان خود را از دست داده و یک نوجوان ۱۴ ساله نیز مفقود شده است.

کولبر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد باقر محمدی،  رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: از صبح سه‌شنبه ۲۶ آذر عملیات امداد برای نجات جان سه نفر گرفتار در برف و کولاک در گردنه "ته ته" شروع شد که طی آن دو نفر از این افراد توسط امدادگران هلال احمر پیدا شدند.

 وی افزود: متاسفانه یک نفر از حادثه‌دیدگان که مرد و ۱۷ساله بوده است، هنگام جابه جایی و انتقال به پایین جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر هم که مرد و ۳۵ ساله است تحویل بیمارستان سروآباد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر عملیات نجات برای جان یک نوجوان ۱۴ ساله که مفقود شده است به طور جدی ادامه دارد.

وی از اعزام تیم های امداد و نجات و سگ های تجسس با دو تیم عملیات از شهرستان سروآباد به گردنه ژالانه خبر داد و عنوان کرد: شرایط برف و بوران عملیات امداد و نجات را بسیار سخت کرده اما عملیات با کمک افراد بومی منطقه و ساکنان روستای "نی" از توابع شهرستان مریوان در حال ادامه یافتن است.

کد خبر 471315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha