چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

سرپرست شهرداری شهرکرد از آغاز توزیع انبوه حدود ۶۰ هزار قبض عوارض شهری سال ۹۸ این شهرداری شامل عوارض نوسازی، بهای خدمات پسماند و فضای شهری (کسب و پیشه) خبر داد.

عوارض

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا امیدی، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و کاهش مراجعه‌کنندگان حضوری به مناطق شهرداری، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این قبض‌ها از طریق اداره پست به در منازل شهروندان ارسال می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری افزود: شهروندان تا پایان سال جاری مهلت دارند تا از طریق سایت شهرداری به نشانی www.shahrekord.ir و یا درگاه‌های غیر حضوری نزد بانک‌های شهر، ملی، ملت، پست بانک، صادرات، قوامین و مسکن عوارض خود را پرداخت کنند.

امیدی تأکید کرد: مودیانی که عوارض نوسازی را به موقع پرداخت کنند از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: اخذ عوارض نوسازی بر اساس قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۱۳۴۷ صورت می‌پذیرد.

امیدی بیان کرد: دریافت سالانه بهای خدمات پسماند شهری نیز بر اساس قانون مدیریت پسماند ابلاغی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور انجام می‌شود و همچنین عوارض بر فضای شهری مورد استفاده بر فعالیت‌های فصلی، دائمی و همه واحدهای تولیدی، خدماتی و اقتصادی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اخذ می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در پیشرفت، توسعه پروژه ها و برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری یاری کنند.

کد خبر 471255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha