مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: ۷۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی در زادگاه امام راحل، امسال ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

مددجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «جواد داودی» چهارشنبه ۲۷ آذر تصریح کرد: این مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات در رشته‌های دامداری، قالی‌بافی، صنوف خدمات عمومی و خیاطی بودند. همچنین از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به کمیته امداد خمین ابلاغ شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین ادامه داد: از این مبلغ  ۴۶ میلیارد ریال تا کنون تخصیص یافته است و تسهیلات ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون ریالی از این محل به  به صورت قرض‌الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

داودی با اشاره به اینکه ۲۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در خمین برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شدند، اظهار داشت: به منظور اشتغالزایی برای این متقاضیان ۵۳ میلیارد ریال نیاز است.  

وی، درصد مبلغ جذب شده نسبت به مبلغ تخصیص یافته را ۳۷ درصد بیان کرد و افزود: اشتغال‌زایی پایدار به منظور توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی و خروج سالانه  ۱۰ درصد از آنان از چرخه حمایتی انجام می‌شود.

کد خبر 471240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha